Dagens dos

Tänkte inleda bloggandet med att redovisa mina nuvarande värden som jag tog reda på idag innan det blev "hard core heavy weight" så att säga;)
Vikt: 47.6 kg
Fett: 24.3%
Muskler: 29.8%
Om 100 dagar kommer jag ta reda på mina värden på nytt och då har jag förhoppningsvis ökat i muskelmassa och minskat i fett. Detta betyder inte att jag ska gå ner i vikt utan upp och det i muskler för att undvika förhastade frågetecken och slutsatser som säkert dyker upp hos vissa. Jag är fullt medveten om att jag är smal.
Vidare till dagens work out:

- Började med att maxa 30 kg i bänkpress följt av 25 kg 3 set - 6 repetitioner.
- Hantelpress 8 kg 3 set - 10 repetitioner.
- Axelpress 6 kg 3 set - 8 repetitioner.
- Tricepspress 12 kg 3 set - 8 repetioner
Avslutade med ytterligare två tricepsövningar på maskin samt 3 set magövningar med okänt antal repetitioner!
I morgon är det dags för rygg och biceps och satan vad peppad jag är:)
Five fingers på såklart!
Tar igen mig mellan seten (man har ingen mjäkig en till karl inte;) )
Nu ska jag fylla på dagsintaget av protein med en shake. Eller ett par ägg, har inte riktigt bestämt mig ännu!
Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Sandström

Tjenare Lelle!



Hur tycker du de där skorna fungerar? Funderade på att köpa ett par men de som skulle sälja dom var så sjukt negativa till dom så jag vågade inte?



De pratade om fraktuerar och hejfadderullan?



2012-01-02 @ 22:43:37
URL: http://mickis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Men tjenare! De fungerar alldeles utmärkt! Man får ta det lite lugnt i början bara eftersom barfotalöpning tar avsevärt mer på vaderna, men så fort man vant sig vid det så är det inga som helst problem:)

2012-01-02 @ 22:46:33
Postat av: Anonym

Andreas tränar graciöst.

2012-01-02 @ 23:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0