Introduktion

Hej och välkommen till min blogg om fitness och kost!

För mig är det otroligt viktigt att må bra och se bra ut, och dessa går verkligen hand i hand. Under det senaste året har mitt intresse för min kosthållning LCHF (Low Carb High Fat) och träning vuxit enormt och jag känner att jag är redo att ta det till nästa nivå.

Vad jag vill uppnå med min träning är att öka min muskelmassa samt minska mitt kroppsfett till den grad att jag så småning om ska kunna börja tävla i fitness.
Här kommer jag redovisa mina resultat av min träning och hur jag äter för att komma dit.
För er som inte har koll på vad LCHF innebär och alla dess fördelar vill jag rekomendera att ni besöker Kostdoktorn, Andreas Eenfeldts blogg http://www.kostdoktorn.se/. Vår allas LCHF-guru! Här kan ni läsa allt om LCHF och göra ett klokt val att äta så som vi är designade för.
Jag har fått så otroligt många hälsovinster sedan jag började med LCHF att det för mig otroligt frustrerande att det finns så många därute som skulle kunna få detsamma enbart av att byta kost, men som har brist på kunskap och går på livsmedelsverkets bullshit rent ut sagt, om hur vi "bör äta för att må bra".


Gör mig en tjänst och läs Kostdoktorns introduktion om LCHF på http://www.kostdoktorn.se/lchf/.
Jag hoppas att jag kommer kunna inspirera och motivera till ett skitroligt liv fyllt av god mat och massor utav träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0